Massaman Curry z Kurczakiem 300g - Ed Red
Dostawa | Ilość szt. | Wysyłka w: |
Główny - Balicka 8 | 0 | |
Magazyn | 0 |
Opis
SKŁADNIKI:
- kurze udko, mleko kokosowe, sos rybny*, tamaryndowiec, orzechy ziemne*, cukier palmowy, papryka chili suszona, trawa cytrynowa, czosnek, szalotka, skórka limonki, kaffir, galangal, nasiona kolendry, kminek, kardamon, anyż, cynamon, cebula, ziemniak, skrobia kukurydziana.
Alergeny oznaczono symbolem*
ZASTOSOWANIE:
MASSAMAN CURRY Z KURCZAKIEM - kooperacyjna konserwa rzemieślnicza Ed Red x Maciej je. To flagowe danie kuchni tajskiej w wyjątkowej odsłonie. W tej puszce kryje się niezwykłe połączenie słodko-kwaśnego, pikantnego curry z kurczakiem, kremowym mlekiem kokosowym, prażonymi fistaszkami i bogactwem egzotycznych przypraw.
Główne cechy produktu:
-
Egzotyczne smaki: MASSAMAN CURRY to prawdziwa uczta dla podniebienia, która zachwyca wyjątkowym smakiem tajskiego curry i bogatym aromatem przypraw.
-
Mleko kokosowe: Dzięki mleku kokosowemu danie jest kremowe i delikatne, a jednocześnie ma wyraźny, charakterystyczny smak.
-
Przyprawy i fistaszki: Bogactwo przypraw oraz prażone fistaszki nadają potrawie niepowtarzalnego charakteru i tekstury.
-
Współpraca z Maciej je: Ta konserwa powstała w wyniku ekscytującej współpracy z Maciej je, co gwarantuje autentyczność smaku i jakość.
MASSAMAN CURRY Z KURCZAKIEM to doskonały wybór dla miłośników kuchni tajskiej i tych, którzy pragną poczuć się jak w aromatycznej podróży do Azji w zaciszu własnego domu. Spróbuj teraz i odkryj smaki Tajlandii w swoim talerzu!
WARTOŚĆ ODŻYWCZA W 100g produktu:
- Wartość energetyczna: kcal/100g - 147; kJ/100g - 612;
- tłuszcz - 8,6g, w tym kwasy tłuszczowe nasycone - 5,2g;
- węglowodany - 4g, w tym cukry - 2,3g;
- białko - 12,9g;
- sól - 0,78g
ZALECANE WARUNKI PRZECHOWYWANIA:
Przechowywać w chłodnym miejscu, po otwarciu spożyć w ciągu 48h.
Opinie o produkcie (0)
Ekologiczne Opakowania
Wysoka Jakość
Wysyłka w 24h*
*dotyczy wybranych produktów
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.